joi, 30 aprilie 2015

El....si tortul!

    V-am spus ca sunt  o fire anosta, ca-mi lipseste simtul umorului. Exista insa  o persoana in viata mea,care reuseste mereu sa-mi aduca zambetul pe buze.
    Sa va explic....  E un maestru al boacanelor.In casa,afara ,in magazine ...mereu darama, strica,sparge,varsa cate ceva.La inceput ma deranja,ii atrageam constant atentia,il certam,incercam sa-l corectez... insa nici un rezultat.Acum m-am obisnuit, a devenit rutina,stiu c-o sa se intample.Pot decat sa ma amuz.E aptitudinea lui speciala si total instinctiva.
   Marea gafa a facut-o acum cativa ani,in Metro.....Nu ma intrebati cum,dar a reusit sa darame un intreg raft incarcat cu  cani,pahare si farfurii. Va dati seama ca a fost o intamplare tragicomica.Rasul a fost inlocuit de plans cand angajatul ne-a intins chitanta.
   Acum sa va relatez  ultima realizare  a numitului....
   Miercuri noapte,ora 23:55,in fata calculatorului...eu..concentrata maxim.El iese din camera,imi spune ca se duce sa faca un dus.Nu-i acord atentie, imi continui activitatea.Doua minute mai tarziu se propteste in pragul usii si imi zice pe un ton supus:
   "- Iar am facut o prostie! Am distrus tot!Vino repede sa vezi cat sunt de bleg!"
   Hmmm....vocea tremuranda mi-a atras atentia.Chipul posomorat m-a facut sa ma ridic si sa-l urmez in camera cealalta.Cu siguranta stricase  ceva "al meu" si spera ca, afisand o atitudine  trista,va scapa de repercusiuni.Eram pregatita sa rabufnesc.
  Ajungem pe terasa si incepe sa-mi povesteasca,balbait:
 "-Astazi este ziua ta de nastere.Am vrut sa-ti fac  o surpriza...stii...stric tot.Ti-am cumparat un tort,doream sa ti-l aduc acum,la 12 fix...sa suflii in lumanari.Era intuneric...am deschis cutia invers si l-am scapat pe jos.Uite,blatul e inca bun...aduc  o farfurie!Te rog,nu te supara!"
 Am inceput sa rad .I-am explicat ca nu are de ce sa se intristeze,ca intentia conteaza.Ba chiar,dupa cum vedeti, am suflat si in lumanari.













Niciun comentariu: